torstai 26. maaliskuuta 2009

syksyn kuihtuneet ruusut...







Olen nyt muutaman kerran käynyt fysioterapeutilla. On kyllä auttanut olkapäiden jäykkyyteen. Mun hermot on kuulema ihan jännittyneet pitkin kroppaa. Kuulema stressi voi saada sen aikaan. No, on mulla stressia ja kroppani tunnistaa sen.

Enpä ole ennen ollut fysioterapeutilla. Jännä tunne olla käsiteltävänä. Antoi tällä kertaa mulle kotiläksyäkin. Jonkun kerran olen muistanut tehdä noita liikkeitä. Ajatukset ovat olleet vähän muualla.

No, kevättä kohden mennään. Ja ainakin on valoisanpaa.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Nyt sinun pitäisi ottaa jokapäiväiseksi läksyksi niiden liikkeiden teko, eivät ne muuten auta ;-)

Yvonne kirjoitti...

tia, niin kait pitäisi tehdä. Tämä käsi vaan välillä vihoittelee, niin ei tule tehtyä. No, yritän muistaa ja kokeilla. Tosin hän sanoi, jos tulee kipua, niin sitten ei kannata tehdä.

Hannele kirjoitti...

Kannattaa läksyt tehdä, kauniit kuvat.
Liikkuminen on kuin pyörän rasvausta.

Yvonne kirjoitti...

Hannele, kiitos kuvakehuista. Niin kait mun pitäisikin tehdä noita liikkeitä. Ne vaan vähän sattuvat. Yritän venytellä ja saada käteen liikkuvuutta.