lauantai 7. helmikuuta 2009

vaatteet päällä...



Eilen olin niin väsynyt, että nukahdin vaatteet päällä sänkyyn. Vähän oli kylmä, kun oli vain yksi peitto, mutta nyt ollaan taas hereillä.
Olen nimittäin yrittänyt paiskia urakalla töitä. Kuten olen maininnutkin, niin siellä on työmäärä, mikä pitää saavuttaa, vaikka ei mikään tehdas olekaan. Olen sitten yrittänyt saada tuon määrän tehtyä. Huomaa vaan, kun aloittaa uuden työn, että tekee asiat hitaasti ja kestää ennen kuin keksii ne jipot, millä työ sujuu ja saa tehtyä nopeasti.
Olkavarret kiukuttelevat, mutta en voi olla pois töistä heti alussa. Pelkään, että sitten eivät huoli mua takaisin, jos jään sairaslomalle. Joten ei auta kuin yrittää kestää ja jumpata käsiä, jotta niiden liikuvuus säilyy ja kivut pysyvät poissa.

Tällaista tänään ja hyvää viikonloppua ja kivaa aamua blogistaniaan.



Ei kommentteja: