maanantai 23. helmikuuta 2009

kesä tuli ...




Laitoin tänne Photokiertämään kesäisiä kuvia. Alkaahan kohta kevät pilkottaa ja näissä voi saada jo vähän esimakua.

Olen huomannut, kuinka hankalaa on ollut keksiä talvella mitään kuvattavaa. Noita lumimaisemia olen muutaman ottanut, mutta en ole vielä oikein kehittynyt maisemakuvauksessa, joten tämä on tällaista kokeilua.

Mutta tähän Salkoruusukuvaan olen tyytyväinen. Se onnistui ihan hyvin, mutta silloin olikin vielä syksyä ja kuvaaminen oli helponpaa.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Pitäisi päästä hiukan kauemmaksi kuvaamaan kuin vain omissa lähipaikoissa, tuntuu että ne paikat ovat jo koluttu.

Onkohan taas aika kaivella kesäkuvia esille.

Yvonne kirjoitti...

tia, tuo on totta. Mä olen kuvannut näitä lähipaikkoja ja en oikein keksi mitään uutta kuvattavaa.

Kesäkuvia taas on vaikka kuinka paljon jäljellä. Ja osaa en ole edes ehtinyt laittaa esille.