lauantai 3. tammikuuta 2009

Uuden vuoden lupauksena...




Katselen aina välillä Jyväskylän avoimen yliopiston http://www.avoin.jyu.fi/ opintotarjontaa. Tuo psykan tai muun vastaavan opiskelu kiehtoisi mua. En vain saa aikaiseksi alkaa tuota opiskella.
On se tietysti aika kallistakin, mutta pitäisi vaan aloittaa ja katsoa, mihin asti rahkeet riittävät. Enhän saa tuota ikinä selville, kun ei tule kokeilluksi.
Tämä pelkkä työssäkäynti ja sitten kotona nukkuminen ei kyllä anna kovin paljon uutta. No, työssä joutuu koko ajan uusiin tilanteisiin ja uusiin tehtäviin, mutta kuitenkin se on vain työtä.
Voisinkin ottaa tämä vuoden kokeiltaviin asioihin tuon uuden asian opiskelun yliopistossa. Se olkoon mun uuden vuoden lupaukseni.

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Oikein hyvä uudenvuodenlupaus! Olen opiskellut vanhana aika paljon yliopistossa. Se on antoisaa ja mielenkiintoista.
Rohkeasti vaan, onnea matkaan!

Yvonne kirjoitti...

Uuna, olen aikonut opiskella vaikka kuinka monta kertaa tuolla avoimessa, mutta en ole vaan saanut aloitettua. Tosin vaatii se vähän rahaakin.

Ai säkin olet opiskellut avoimessa. Opiskelu on mun mielestä kivaa. Pitää aivot virkeänä ja on jotakin mielekästä tekemistä.

Anonyymi kirjoitti...

Jos ei kokeile niin myöhemmin voi katua, rohkeasti vain uuden kimppuun.

Yvonne kirjoitti...

tia, niin kait mun on vihdoin kokeiltava. Ehkä tässä vähitellen piristyy sen verran, että jaksaa opiskella.

Ja onhan sitä jotakin uutta kokeiltava, ettei tarvitse vielä vanhanakin tätä asiaa miettiä, heh.

Anonyymi kirjoitti...

Minä opiskelin ensin avoimessa, mutta innostuin sitten niin, että pyrin tutkinto-opiskelijaksi yliopiston puolelle. Pääsin haluamaani kotimaiseen kirjallisuuteen ja sitten luin kulttuuri- ja taidehistoriaa sekä opiskelin luovaa kirjoittamista.
Mahtavaa aikaa!!!