lauantai 25. huhtikuuta 2009

lenkkiä ja varpusta...




Onneksi sain tänään tehtyä edes jonkinlaisen lenkin. En ole varma, menikö tuossa tunti, mutta yli puoli tuntia kuitenkin. Viikolla tulee päivittäin tunnin lenkki tehtyä, mikä on musta tosi hyvä juttu. En varmaan saisi aikaiseksikaan liikkua töiden jälkeen. Tosin tänään oli kyllä niin hieno päivä, että ehkä sittenkin.

Otin särkylääkkeen ja kättä ei niin paljon särje, joten ulos teki sitten mieli. Eihän mulla jaloissa kipuja ole. Onneksi jalat sentään toimivat ja selkä ei kiukuttele.

Lääkäri sanoi mulle, että mun pitäisi liikkua enemmän. Mun pitäisi oikein hikiliikuntaa harrastaa kolme kertaa viikossa. Joo, olishan se hyvä, mutta väsymys on välillä niin lamaavaa, että sitä ei jaksa.

Yritän muutenkin palauttaa mun lihakset entisee loistoonsa. Hiljaa hyvää tulee. Jos liikunnalla saisi väsymystä edes vähän selätettyä.

Ei kommentteja: